FAQ

 

1. Kdy mi bude objednávka odeslána?

 

 - objednávky odesíláme ve lhůtě, která je pro objednaný produkt uvedena. Tuto lhůtu naleznete po rozkliknutí produktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Následné doručení objednávky závísí na zvoleném zpúsobu dopravy.

 

2. Jak dlouho trvá vyřízení objednávky při platbě předem (bankovním převodem nebo službou Paypal)?

 

 - jakmile je platba za objednávku připsána na náš účet, začínáme pracovat na její přípravě k expedici. Je však třeba také dbát na dostupnost objednaného produktu, kterou naleznete po rozkliknutí prodktu (v detailu produktu) v kolonce ,,Dostupnost". Tato lhůta (dostupnost) se začíná počítat dnem připsání platby na účet.

 

3. Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

 

 - ano, můžete na pobočkách (výdejních místech) služeb Uloženka.cz a Zásilkovna.cz. ZDE naleznete přehled všech výdejních míst, kam si můžete objednávku nechat zaslat.

 

4. Jak za objednávku zaplatím?

 

 - může te si vybrat z několika způsobů plateb. DOBÍRKA - objednávku zaplatíte až po převzetí od České pošty nebo řidiče společnosti PPL. HOTOVĚ - objednávku zaplatíte na pobočce služby Uloženka.cz. BANKOVNÍ PŘEVOD - platbu provedete po uskutečnění objednávky na účet 2000817730/2010, do variabilního symbolu uvedete číslo Vaší objednávky (číslo objednávky naleznete v povrzovacím emailu, který Vám přijde ihned po uskutečnění objednávky). Více informací o platbě a dopravě naleznete ZDE.

 

5. Jak poznám, že jste moji objednávku zaznamenali?

 

 - ihned po objednání Vám přijde potvrzující email se shrnutím Vaší objednávky.

 

6. Udělal/a jsem objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co mám dělat?

 

 - pravděpodobně jste objednávku nedokončil/a nebo jste napsal/a špatný email. Kontaktujte nás na email info@patrisio.cz a uveďte jméno a adresu, na jaké jste objednávku uskutečnil/a. Následně objednávku dohledáme a budeme Vás informovat.

 

7. Mohu zboží objednat i jiným způsobem než přímo na e-shopu?

 

 - ano, zboží z našeho e-shopu můžete objednat také přes e-mail info@patrisio.cz nebo sms 732 767 286. Uvedete nám produkt, který si přejete objednat (název produktu - případně kód produktu a velikost), jméno, příjmení a adresu.

 

8. Posílal/a jsem Vám zpět objednávku a požadovala výměnu produktu. Stále mi však vyměněný produkt nebyl doručen.

 

 - jakmile obdržíme zásilku s produktem, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v neporušeném stavu, začneme pracovat na přípravě výměny k expedici. Pokud je produkt, za který si přejete původně objednaný vyměnit skladem, odesíláme ho nejpozději 3. den od obdržení zásilky. V případě, že skladem není, je objednán u dodavatele a odeslán v zákonné lhůtě 30 dnů.

 

9. Posílal/a jsem Vám zpět zásilku s vráceným zbožím, požadovala jsem vrácení peněz. Peníze stále nedorazily, kde je problém?

 

 - jakmile zásilku s produktem obdržíme, zkontrolujeme jeho stav. Pokud je produkt v nepoškozeném, původním stavu bude Vám platba, dle zákona do 30 dnů od odstoupení od smlouvy vrácena na účet.

 

10. Moje objednávka stále nedorazila, i přesto, že jsem obdržel/a e-mail o jejím odeslání a uplynuly více 4 než pracovní dny. Co teď?

 

 -  pošlete nám na e-mail info@patrisio.cz číslo objednávky (naleznete ho v povrzovacím emailu, který Vám přišel ihned po uskutečnění objednávky), pokud tento e-mail již nemáte zašlete celé jméno nebo adresu, na kterou jste objednávku uskutečnil/a.

 

11. Objednal/a jsme si jiné zboží než jsem chtěla, co s tím?

 

 - pokud jsme objednávku ještě neodeslali, informujte nás na některý z uvedených kontaktů ZDE

 

12. Příliš se nevyznám ve velikostech produktů. Co mám dělat?

 

 - ZDE naleznete tabulky velikostí pro většinu produktů. U některých produktů jsou velikosti uvedené pod popisem produktu (po rozkliknutí produktu - v detailu produktu).

 

13. Jak vyměním, vrátím nebo reklamuji zboží?

 

 - veškeré informace o výměně, vrácení nebo reklamaci naleznete v obchodních podmínách čl. VII., případně v reklamačním formuláři ZDE

Newsletter